sverige

Åker hem idag!
Firar med att spela nationalsången! Vackert!

Detta var då tänkt att bli ett hyllningsinlägg till mitt kära fosterland men orkar inte, känner mig bara töntigt patriotiskt så nää... Skulle kunna skriva ett hyllningsinlägg till ostbågar istället. Men nää, det är för oseriöst. Dock är min kärlek till ostbågar nog den starkaste kärlek jag någonsin upplevt... Bortsett från kladdkaka ibland dårå...

Ironiskt nu om planet störtar och jag dör... Att mitt sista blogginlägg nånsin handlade om hur jag snart skulle komma hem, men så kommer jag aldrig hem. Hähä. Aja, om planet störtar och jag dör så tycker jag att alla ska sörja med att äta massor av ostbågar åt mig och spela ebba grön på högsta volym!

Konstigt, lite halvläskigt inlägg. Menmen, nu ska jag fortsätta packa.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Jennifer!



Förlåt för att jag inte har hört av mig. Jag vet att du både har ringt och skickat sms, för det första så har jag inte haft pengar på mobilen och lider en väldig brist på pengar. Min mobil krånglar dessutom så det går inte att svara när någon ringer. Jag glömde mobilen hemma på och under laddning medan jag varit iväg, vilket verkar ha bidragit till krånglet. Men jag ber om ursäkt, hoppas du förstår :/



Du undrade om du har gjort mig något så jag vill förklara hur allt ligger till. Det är såhär att jag och min flickvän har bestämt oss för att avsäga all kontakt med kompisar av motsatt kön och det är ett gemensamt beslut som är noga genomtänkt av oss båda. Jag hoppas att du förstår och inte ser ner på mig, för det är absolut inte att jag har något som helst emot dig personligen. Det är tråkigt att det blivit såhär och själva bakgrunden till beslutet är väldigt invecklat och privat.



Jag önskar dig lycka till med allt och om du undrar över något kan du ju skicka ett längre sms så svarar jag här igen. Förlåt verkligen och jag ber om din förståelse, trots att jag skulle förstå om du inte skulle ha det. Du får ha det så bra och tack för allt.

2010-07-26 @ 04:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0