Den sortens människa jag ogillar

Jag gillar inte såna människor som har så obegränsat med pengar så att de spenderar dem på onödiga saker. För några dagar sedan var jag och hälsade på en sådan människa. Han var australienare, och en sjukt trevlig människa. Men han bodde i ett gammalt slott som var science fiction-modernt innuti (och dessutom fullt av dyra (fula) konstverk), höll på att bygga ut en gigantisk glasbyggnad på baksidan, hade en gigantisk trädgård i vilken det fanns en swimmingpool som var uppvärmd till sådär trettio grader... Nämnde jag att han även äger trettio kängurus?? Som hoppar omkring i trädgården.

Jag gillar inte sådana människor.
Om jag någonsin blir rik tänker jag inte bli sån.


Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHAH fan va sjukt med kängurus i trädgården!!! Skulle lätt vilja se! Det är ju skitgrymt. de ska fan jag ha!!

2010-09-10 @ 19:57:04
URL: http://misscpstam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0